piątek, 7 czerwca 2013

Moje pierwsze rozdanie.

Moje pierwsze rozdanie.


Postanowiłam że będą dwie nagrody. Nagroda główna i nagroda dodatkowa.

Wszyscy muszą wziąć udział w losowaniu pierwszej nagrody aby móc wziąć udział w wygraniu drugiej dodatkowej.
 
 
Nagroda główna:
 
 




Zawiera :

- Olejek pod prysznic firmy ISANA
- Balsam do opalania firmy DAX SUN z masłem kakaowym
- Dezodorant firmy BI-ES
- Mgiełkę do ciała firmy AVON
- Próbkę JOHNONS BABY ochronny krem przeciw odparzeniom
- Próbkę JOHNONS BABY krem pielęgnujący
- Próbkę pasty COLGATE
- Małe mydełko
- Zestaw ręcznie robionych kolczyków
- Zestaw bransoletek kolorowych
- Zestaw próbek (żel pod prysznic, 4 żele do higieny intymnej, 3 kremy przeciwzmarszczkowe)



Nagroda dodatkowa :


 
 


Zawiera :


- Spódniczkę
- Zestaw kolczyków
- Zestaw próbek ( 2 żelu do higieny intymnej, perfum i podkłady)




Co należy zrobić:

- Być publiczny obserwatorem mojego bloga 1p.
- Napisz oddzielną notkę na swoim blogu 2p. ( dla tych którzy nie posiadaj bloga dodać informacje o rozdaniu na swojej tablicy na Facebooku 2p.)
- Oraz należy dodać komentarz na dole.

Dodatkowo:

Dodać mojego bloga do blog rolla 2p.
Aby wygrać nagrodę dodatkową należy wykonać powyższe punkty i dodatkowo odpowiedzieć na pytanie: Który kosmetyk według Ciebie jest kosmetykiem wszech czasów i uzasadnij dlaczego.


Wybiorę najciekawsza odpowiedź i ją nagrodzę.


 Poprawny komentarz :

- Oberwuję jako:
- Notka na moim blogu: Tak/Nie Link
- Wstawiłam Na Facebooka: Tak/Nie Link
- Blogroll: Tak/Nie
- Email:
- Odpowiedz na ptanie:



Regulamin:

1. Organizatorem konkursu jest mój blog
2. Rozdanie trwa od 07.06.2013r do 10.07.2013r, wyniki zostaną podane w przeciągu max. 7 dni od daty jego zakończenia,
3. Wysyłka wygranych przedmiotów nastąpi najpóźniej 7 dni od ogłoszenia wyników zwycięzców. Wysyłam tylko na terenie Polski.
4.Należy być pełnoletnim aby wziąć udział w rozdaniu bądź uzyskać zgodę rodziców
5.Biorąc udział w konkursie akceptujesz warunki Regulaminu i wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą o Ochronie Danych Osobowych ( Dz.U.Nr.133 pozycja 883 z późn.zm.) Wyrażasz również zgodę na opublikowanie Twojego pseudonimu i e-maila.
6. Rozdanie nie jest konkursem w rozumieniu Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)
7. Reklamacje należy zgłaszać na maila podanego na stronie Pracowni Porannych Przyjemności najpóźniej w przeciągu 30 dni od zakończenia konkursu.
8. Po uprzednim sprawdzeniu wszystkich punktów opisanych przez blogerów ogłosze wyniki na podstawie subiektywnej oceny i wybiorę najciekawsze wg mnie odpowiedz.
9. W rozdaniu musi wziąć minimun 40 osób. W przeciwnym razie rozdanie zostanie przełożone.

12 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. - Oberwuję jako: poloniamartyna
    - Notka na moim blogu: Tak http://jaimojekosmetyki.bloog.pl/id,335718422,title,rozdanie-u-mojakosmetyczkaa,index.html
    - Wstawiłam Na Facebooka: Nie
    - Blogroll: Nie
    - Email: m_kowalewska_1a@wp.pl
    - Odpowiedz na ptanie: Myślę, że kosmetykiem wszechczasów jest kredka do oczu. Kobiety kochają mieć oczy czarne jak węgiel. Lubią gdy oko ładnie się prezentuje i magnetyzuje. Poza tym taką kredkę można w każdej chwili wykorzystać do wyeksponowania kuszącego spojrzenia, jak i do zapisania swojego numeru telefonu na chusteczce higienicznej jakiemuś fajnemu facetowi. A nóż widelec może okazać się on Twoim księciem na białym rumaku. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. - Oberwuję jako: Nely
    - Notka na moim blogu: Nie
    - Wstawiłam Na Facebooka: Tak https://www.facebook.com/monika.kret.90/posts/176542919181007
    - Blogroll: Nie
    - Email: olunia1881@wp.pl
    - Odpowiedz na pytanie: Kosmetykiem wszech czasów moim zdaniem jest krem do opalania, zapobiega powstawaniu raka skóry, skóra po słońcu nie jest czerwona ani później nie schodzi, tylko od razu jest brązowa, są różne wielkości filtrów w zależności od tego jak bardzo chcemy się opalić. Każdy zabiera taki krem na wyjazdy nie tylko nad morze, więc ma same zalety i tylko nieliczne grono ludzi nie używa takich kremów. Żyjemy w takich czasach kiedy szkodliwe promieniowanie słoneczne jest bardzo wysokie i trzeba się przed nim chronić nie tylko latem, ale przez cały rok. Ja mam jasną karnację i jestem blondynką także używam mocniejszych filtrów, bo nie lubię się opalać, a także nie pasuje mi opalenizna.

    OdpowiedzUsuń
  4. - Oberwuję jako: Aleksandra Wróbel
    - Notka na moim blogu: Nie
    - Wstawiłam Na Facebooka: Tak https://www.facebook.com/aleksandra.wrobel.940/posts/558451017527024
    - Blogroll: Nie
    - Email: wrobel.aleksandra1990@gmail.com
    - Odpowiedz na ptanie: żelowy eyeliner. jest zdecydowanie bardziej precyzyjny, łatwiej manewruje się pędzelkiem i się nie rozlewa ani nie skapnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Oberwuję jako: Mar tyna
    Notka na moim blogu: Tak http://cooldheart.blogspot.com/2013/06/rozdanie-u-mojakosmetyczkaablogspotcom.html
    Wstawiłam Na Facebooka: Nie
    Blogroll: Tak
    Email: tynka58@wp.pl
    Odpowiedz na pytanie: Kosmetykiem wszech czasów zdecydowanie jest szminka! Według mnie szminka jest najbardziej kobiecym elementem makijażu :) Podkreśla usta oraz dodaje kobiecie uroku. Żywe kolory na ustach powodują, że stajemy się jeszcze bardziej czarujące i uwodzicielskie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. - Oberwuję jako: Candyyy
    - Notka na moim blogu: http://candy-make-up.blogspot.com/2013/06/quick-note-rozdania.html
    - Wstawiłam Na Facebooka: Nie
    - Blogroll: Tak
    - Email:candycookie@interia.pl
    - Odpowiedz na pytanie: KWC jak dla mnie jest podkład, ponieważ nim kobieta może zakryć swoje niedoskonałości, szczególnie jesli jest odpowiednio dobrany. Nadaje jej to pewności siebie, jest wstanie pozbyć się kompleksów, bez operacji plastycznych ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. - Obserwuję jako:bernadeta bomba
    - Notka na moim blogu: nie
    - Wstawiłam Na Facebooka: Tak https://www.facebook.com/bernadeta.bomba
    - Blogroll: nie
    - Email:bernadetaaa@interia.pl
    - Odpowiedz na pytanie:Kosmetykiem wszech czasów jest dla mnie tusz to rzęs. Od niepamiętnych czasów kobiety (a nawet i mężczyźni)przyciemniali swoje spojrzenie. Piękny wachlarz długich, kruczoczarnych rzęs dodaje niebywałego seksapilu,jest woalką zmysłowej kobiecości. Przykuwa spojrzenia zauroczonych mężczyzn i kobiet, które zazdroszczą spojrzenia w iście Hollywoodzkim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  8. - Oberwuję jako: sylviaaa100
    - Notka na moim blogu: Nie
    - Wstawiłam Na Facebooka: Nie
    - Blogroll: Nie
    - Email: sylviaaa100@interia.pl
    - Odpowiedz na pytanie: Kosmetykiem wszech czasów mianuję suchy szampon. Ten funkcjonalny i praktyczny, kosmetyczny wynalazek znacznie ułatwia życie. Sprawdza się doskonale w podróży, gdy nasze włosy stają się "nie świeże", wtem suchy szampon wkracza do akcji. Wystarczy niewielka ilość aby sprawić, że włosy nabiorą blasku, pięknego zapachu i puszystości.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oberwuję jako: Karolina Furgacz
    - Notka na moim blogu:nie
    - Wstawiłam Na Facebooka: Tak/ https://www.facebook.com/karolina.furgacz.7
    - Blogroll: Tak Karolina Furgacz
    - Email: karolina1990r@o2.pl
    - Odpowiedz na ptanie: Dla mnie jest nim eyeliner, odkąd nauczyłąm się malować róną kreskę nie rozstaję się z nim:)

    OdpowiedzUsuń
  10. - Oberwuję jako: CherryLandrynka
    - Notka na moim blogu: http://rozdania-i-candy.blogspot.com/2013/07/do-10-lipca-2013-rozdanie-na-blogu.html
    - Wstawiłam Na Facebooka: nie
    - Blogroll: Nie
    - Email: iza123468@wp.pl
    - Odpowiedz na ptanie: Kosmetykiem wszech czasów jest dla mnie błyszczyk. Można używać do o każdej porze dnia. Kiedy nie mam zbyt wiele czasu, wystaczy, że pociągnę nim usta. Zawsze mam go przy sobie. Nie raz ratował mnie z opresji :)

    OdpowiedzUsuń
  11. - Oberwuję jako: Nikola W
    - Notka na moim blogu: Tak - http://konkurssynablogach.blogspot.com/
    - Wstawiłam Na Facebooka: Tak - https://www.facebook.com/nikola.wroblewska.906/posts/1377926482427313
    - Blogroll: Nie
    - Email:breathebel@gmail.com
    - Odpowiedz na ptanie:Moim zdaniej jest eye-liner. Jest ładny, i fajnie wygląda na młodej twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oberwuję jako: karolcia587
    - Notka na moim blogu: Tak http://recenzjeinowosci.blogspot.com/2013/07/blog-post_7261.html#links
    - Wstawiłam Na Facebooka: Nie
    - Blogroll: Tak http://recenzjeinowosci.blogspot.com/
    - Email: karolcia587@interia.pl

    OdpowiedzUsuń