niedziela, 15 listopada 2015

The Body Shop. Nowości.




Nowe zapach w The Body Shop. Są trzy wspaniałe zapach które na pewno przypadną każdemu do gustu :
- Sugar Plum
- Glazed Apple
- Frosted Cranberry

I jest niestety do czwartku promocja " Kupujesz za 150 płacisz 100"- pielęgnacja ciała.
Ja wybrałam wersje zieloną.




Na miejscu panie pakują wybrany zestaw jak na prezent. Ja korzystając z promocji kupiłam od razu dwa zestawy dla moje mamy i teściowej jako prezent pod choinkę. 



Masła z The Body Shop są moimi ulubionymi, ponieważ dobrze nawilżają i nie uczulają. Mam skórę atopową i wymagającą, bardzo przesuszającą i te masła naprawdę niwelują moje problemy i nie uczują. 
Żele pod prysznic mają intensywny zapach, długo utrzymujący się, dobrze się pienią. 


Niestety promocja trwa do czwartku natomiast jest jeszcze inna promocja z kuponem rabatowym kup za 100 zapłać 70.


Jeśli ktoś nie ma dostępu do tych kuponów chętnie rozdam swoje. Pod postem Napiszcie komentarz chcę, a ja rozdam dwóm osobom kupony.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz